27 Şubat 2012 Pazartesi

Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama

Belleklerde otomatik olarak nasıl çalışabilir hale getireceğinizi öğreneceksiniz. Ayrıca bu şekilde Windows 8′ i Flash bellekten kurmayıda öğreneceksiniz.
Ayrıca fırsattan istifade Windows 8′ in de nasıl bir şey olduğunu görmüş olucaksınız. Yazının devamındaki resimleri takip ederek adım adım nasıl yapıldığını görebilirsiniz.
Anlatıma başlamadan önce şunu hatırlatayım bu işlem için 8 GB Flash belleğe ihtiyacımız olacak.
1. Adım : Microsoft Windows 7 USB/DVD Download Tool programını buradan indirin. Kurulumunu gerçekleştirin.
2. Adım : Windows 8 ön izlemeyi buradan indirin..
3. Adım : Windows 7 USB/DVD Download Tool çalıştırın. Browse tıklayın ve indirdiğiniz Windows 8 ISO dosyasını seçin..
Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama 1 300x158 Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama
4. Adım : Bu ekranda Windows 8 iso doyasını DVD’ ye mi yoksa Flash Belleğemi yükleneceğini soruyor. Tabiki biz Flash belleğe yükleyeceğimiz için USB device seçiyoruz.
Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama 2 300x158 Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama
5. Adım : Begin copying tıklayarak windows 8 dosyalarını flash belleğe kopyalamaya başlayacak.. Eğer Flash belleğin içi boş değilse ilk önce flash belleğini formatlayarak kopyalama işlemine başlayacak…
Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama 3 300x158 Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama
Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama 4 300x158 Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama
Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama 5 300x158 Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama
Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama 6 300x83 Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama
Artık bilgisayarımızı yeniden başlatarak ve Bios’tan USB desteğinin açık ve birincil olarak seçildiğine disk yönetiminden bakıp ayarlı değilse ayarlayıp yeniden başlatarak Windows 8 kurulumuna başlayabiliriz.
alıntıdır.

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 Yorum :

Yorum Gönder

Bu Yazı Hakkında Birşeyler Demek istermisiniz ?

 

Copyright @ 2013 Kamil Koçak .

Designed by Templateify & Sponsored By Twigplay