5 Ağustos 2011 Cuma

Hiren Boot CD ile unutulan şifre resetleme

Selam ikinci makalemde tekrar beraberiz.

Hiren boot cd ile unuttugunuz Windows XP\Vista\Windows 7\Server 2003 ve Server 2008 Yani tüm SAM database’ine sahip işletim sistemlerinin şifrelerinizi resetleyebilirsiniz.Bu makalede size bunu nasıl yapılacagını anlatmaya çalışacagım.
Öncelikle bir hiren boot cd ediniyoruz.http://www.hiren.info/pages/bootcd
cdyi takıp pc\nb\srv mizi cd’den boot edecek şekilde ayarlıyoruz.
Boot ettikten sonra karşımıza gelen ekrandan Dos Programs seçenegini seçiyoruz.
Password & Registry Tools… seçeneğini seçip Enter’a basıyoruz.
Buradan Active Password Changer 3.8.420 (NT/2000/XP/2003/Vista) yı seçip enter diyoruz.
Gelen sorulara default olarak enter’a basabiliriz.
Son soruya “YES” Cevabı verip Enter’lıyoruz.
Seçeneklerden Choose Logical Drive Os hangi diskte kuruluysa o diskten arama yapmanızı sağlar.
Search for MS SAM Databases on all hard disks and logical drivesseçeneği Databaselerin otomatik olarak bulunmasını sağlamak için kullanılır.
Ben Search for MS SAM Databases on all hard disks and logical drives seçeneği üzerinden devam ediyorum.2’yi seçip Enter’a basıyoruz.Önümüze aşagıdaki gibi bir ekran gelecek.Entera basıp devam ediyoruz.
Aşagıdaki ekranda resetlemek istedigimiz user’a karşılık gelen rakama basıyoruz.ve Enter’lıyoruz.
İstedigimiz kutucukları space tuşu yardımıyla check ediyoruz.
Y” tuşuna basıyoruz.
Ve şifremiz sıfırlandı :P Hayırlı olsun.
Not:Benim Kullandıgım Hiren boot versiyonu 10.6 dır.Password Changerprogramı değişik versiyonlarda değişik yerlerde olabilir.Bu yüzden programın isminden yola çıkarsanız rahat edersiniz.

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 Yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bu yöntem ile yapamayanlar ben bunun ile çözdüm http://nasilyapacagim.com/index.php/2015/12/30/win-7-parolami-unuttum-nasil-yapacagim/

    YanıtlaSil

Bu Yazı Hakkında Birşeyler Demek istermisiniz ?

 

Copyright @ 2013 Kamil Koçak .

Designed by Templateify & Sponsored By Twigplay